Hemma <3

Hej! Nu är jag alltså hemma från Bordeaux igen. Det har varit en kul vecka. Har mest tagit det lungt. Och vet ni? Jag tog tom. bilder! Det blev inte så många eftersom batteriet på kameran suger! Louis (även kallad Luigi) hade barnkalas. Han fyllde nämligen 2 år. Det var mycket roligare än vad jag trodde med två-års-kalas. Alla gick runt i såna dära små konstiga hattar. Men iallafall så ville jag ta bild under kalaset, men min cpkamera typ dog eller nåt. Men som tur är så tog pappa bilder, måste bara vänta på att han skickar dom.

     

Det första jag gjorde när jag kom hem igår var att kolla på några O.C. avsnitt. Gud vad det äger alltså! Fattar inte hur jag kunde stå ut en hel vecka utan O.C. Nu är jag helt slut efter allt tittande, men kommer ändå kolla mer ikväll.

Imorgon ska jag träffa Anna. Hon ska hjälpa mig att baka födelsedagskaka till lilla mig (tror det blir kladdkaka, men är inte säker). Sen ska hon sova över och så på måndag morgon ska vi tända 15 ljus och äta den till frukost. Kommer bli askul! =D

Nu har jag inget mer att berätta om. Jag vet, jag suger på att skriva blogg, men har inte så mcyket fantasi. Skriver imorgon istället.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0