-.-

Orka. Orka. Orka.
Orka vara tjej. Seriöst, killar har sån jävla tur ! Ni fattar inte hur lyckliga ni är killar! Seriöst. Jag hatar att vara tjej. Mår piss. PMS. Jag dör! Orkar inte skriva. Känner min helt konstig. Var nära på att spy flera gånger och att börja gråta vid matbordet. Men hur skulle det se ut? Jag började inte gråta. Men det var så himla nära. På rasten skulle jag köpa i automaten, och inte ens det gick. Chokladen fastnade två gånger. ORKAR INTE! Är skitstressad. Mamma måste få det där jobbet. Hon måste det. Jag dör om hon inte får det. Vill inte flytta! Måste plugga matte, hälsokunskap, no... Tre ord: Jag orkar inte. Får snart nervöst sammanbrott. Varför måste allting vara så svårt? Måste allt vara så himla komplicerat? Ni får ursäkta det här inlägget. Jag är inte så här vanligtvis. Är en mycket gladare person - tro mig. Idag är bara inte min dag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du mår bättre snart!

2008-04-10 @ 14:00:14
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0