Barnvakt!

Hej allesammans! Nu har Anna och jag satt upp våra barnvaktsannonser:
- Två på preeschool
- En i skolans reception
- En på ScanShop
- En på Gourmet

Hittade även en annons som sökte barnvakter, och jag tog numret och ska nog ringa ikväll. Anna, vi kanske har våra första kunder! ;D

Hihi! Så vad har hänt idag då? Jo, jag har varit i skolan (daah!) och Sofie och jag hade en presentation om några reklamer på svenskan. På No:on lärde vi oss om syror och baser. På franskan hade vi prov på en bok. Jag hade såklart glömt läxan (hihi) så jag fick tillbringa min 20 minuters rast till att läsa. -.-

På matten gjorde jag soduko som jag faktiskt äger på. Jag klarade den faktiskt (med lite hjälp av Sofie och "hjälpknappen"!). På rasten blev jag torterad av Vicky, Anna och Alex, men det behöver vi ju inte gå in på! Haha!
Sen hade vi so. Vi ska typ lära oss om bibeln eller något. :P

Spelade lite trummor nu när jag kom hem, och det gick fett mycket bättre än igår! (Y) Imorgon har jag ju trumlektion igen, så jag måste öva asmycket ikväll!

Jaja! Nu är det One Tree Hill som gäller! Puss puss! <3

image30
Hehe, inte alls homemade! ;D


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag får komma till dig och spela trummor :D

2008-04-07 @ 19:59:38
URL: http://straawberry.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja! Det måste du ju! Ni har inte varit här på aslnge ju! Saknar er! (L)

2008-04-08 @ 16:47:53
URL: http://www.roberti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0