Regnig Tisdag

Min dag började med att jag försov mig. -.-
Det blev ganska stressigt men jag hann ändå. När jag kommer till skolan säger Alex att han glömt Friends säsong 2 hemma. Jag tänker: Gaah! Hur lyckas man liksom? Jag som påminnt honom ända sen igår kväll. Men han lovade att ta med den imorgon, så jag kunde gå till matten i lugn och ro. Vi håller typ på med ekvationer och sånt, och jag fattar ingenting som vanligt. Sen hade vi idrott och får då reda på att vi ska öva till 4km testet nästa vecka. Som tur är så får både Sofie och jag ont i knäna exakt samtidigt och kan därför inte springa. Vi fick springa runt rondellen tills vi blev trötta. På tutor-tiden skulle jag skriva om Sofie till årets Yearbook. Sen hade jag franska och vi skulle svara på en massa frågor på ett kapitel ur en bok vi håller på att läsa. Sen var det lunch och Anna, jag och Emilia var helt hypra. Anna och jag sprang och gömde oss på lärarnas toa. Heelt normalt! Sen hade Anna och jag och Sofie sång men Lena var inte där så vi fick gå till engelskan istället. På studietekniken satt Vicky, Anna, Alex och jag och kollade på en massa gamla hotbilder på folk i klassen. Skitkul haha! När jag skulle till trumlektionen började det spöregna, och jag blev helt genomblöt. -.- Trumlektionen gick ganska bra. Är typ färdig med Hotel California by The Eagles nu.

image36















Idag fick jag mina två trumnotsböcker! Det finns skitmånga bra låtar att spela till! Mwah <3

Kommentarer
Postat av: Maria

nu var det länge sen du skrev ett inlägg :( LISA kom hit snart då ! :D :D :D :D

2008-05-09 @ 19:08:42
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0