Söndag

Jag är verkligen inte bra på det här med att uppdatera min blogg. Men jag har inget att skriva om eftersom att jag inte har nåt liv typ, haha! Men kan ändå berätta lite kort om den här helgen.

Anna sov över här i fredags och vi kollade på Moulin Rouge! som är fett bra. Sen så typ somnade båda två astidigt eftersom vi var så trötta efter en hel vecka i skolan. Vill bara att det ska bli lov igen. Men iallafall! :) Vi skulle skriva en barnvaktsansökan, Anna och jag, och den blev skitbra! Så om ni känner någon som behöver barnvakt är det bara att ringa! :)

image26


Sen när Anna åkt hem, kollade jag lite på Grey's Anatomy säsong 4 och One Tree Hill säsong 3. Båda är fett bra alltså! Men undrar när Desperate Housewives kommer tillbaka. Dom typ strejkar eller nåt. :(

Men det var inte det jag ville snacka om, haha! Kollade på filmen Hairspray imorse. Den var helt ok men liite förmycket sång/dans för min del. Sen så skulle jag spela lite trummor, och det gick så himla dåligt alltså! Satt i typ 45 och höll på med exakt samma del av låten jag spelar till. Det hade väl varit ok om inte låten hade varit så himla dålig! Oui, oui. Fransk pop suger! Sorry fransmännen ;D men ni gör den sämsta musiken i hela världen! (Jag har rätt att säga såhär eftersom att jag själv är (halv)fransk, är liksom inte rasist eller nåt!).

Ska försöka uppdatera lite oftare, i promise. Men nu ska jag se på One Tree Hill.

        = (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0