21 februari 2008

Okej, jag vet att jag inte skrivit så mycket på sistonde. Men har varit otroligt upptagen. Då tänker ni säkert "Öhh, ja, med att spela trummor eller?" och ja det är faktiskt sant. Har spelat asmycket. Det är egentligen det enda jag gjort sen i måndags. Men det enda jag inte tänkte på när jag spelade trummor var att jag hade läxor att göra också, vilket ledde till att jag fick göra alla läxor idag, och därmed blev det inget trumspelande. Japp!
Igår var Anna hemma hos mig (för att prova trummorna!) och vi var helt hypra. Orkar inte berätta om det för det var egentligen inte såå kul. =D
På idrotten idag gjorde jag mål i handboll! Haha jag är värsta stolt! Men gjorde häften av alla mål (av 2).
Jag vet att jag suger på det här med blogg. Jag orkar aldrig skriva mer än såhär.
Skriver imorgon om jag hinner.

<3

image24

Kvaliteten på bilden är inte speciellt bra (webcam) men det är iallafall Anna som sitter och spelar trummor, och jag som posar bredvid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0