Dag 2

Idag är det alltså dag 2 med min nya Nivea Summer Beauty. Jag kan inte precis påstå att det är någon skillnad, men det är bara att hoppas.
Måndagar är så himla sega alltså! Vi hade dubbeltimme svenska (need I say more?) och på torsdag ska vi typ ha prov! När vi ändå snackar om prov kan jag berätta lite om matteprovet. Japp, idag var det matteprov. Det gick helt okej tror jag. Tror jag får G men om jag har tur får jag VG! Fett coolt med VG i matte! Haha! ;D
Ikväll blir det ingen O.C. *snyft!*. Måste typ göra engelskaläxan (presentation imorgon!) och plugga till historieprovet. Fast jag som är så smart, har såklart glömt historieboken + alla anteckningar i skolan (!). Jag måste väl ändå få MVG på något prov, eller?!

<3

Vet att den här bilden är ganska gammal nu, men den är såå fin! =)

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0