Dag 3

Fanfanfan!
När skolan slutade tänkte jag: Yes! Nu ska jag hem och se på O.C.! Men neej! Ingen O.C. för mig inte.

Jag går in i videoaffären och är asglad! Har en hel eftermiddag att se fram emot.
Jag: Hej! Jag ska lämna tillbaka filmen och så vill jag låna O.C. säsong 2.
Cpkillen i kassan: Öhh? Nej, den finns inte...
Jag: Va? Vadå finns inte?!
Cpkillen i kassan: Nej den är typ fortfarande utlånad...
Jag (jävligt besviken/arg!): WTF?!

Sen började jag typ småsvära på franska, men det behöver vi inte gå in på. xD
Men iallafall. Nu ska jag få låna One Tree Hill av Vicky! Spännande!

Orkar inte berätta om idag. Den var ganska normal faktiskt. Puggy svarade typ på en massa frågor på franska. Jag slapp fråga, hade fett tur. Men t.ex. Vicky, Sofie och Alex var tvunga att fråga. Dom hade frågorna uppskrivna på ett papper. Okej, jag var den enda som tyckte det var kul. ^^

Annars finns det inte så mycket mer att berätta om. Vicky hade sin jagärsnällidagdagochjagkandeletaallabilderpåfacebookniintetyckerom-dag idag. Haha. Jag sa att jag inte brydde mig och att det bara var bilder. Vicky sa att det var "soft".

Imorgon ska vi ha historieprov, och jag har inte ens börjat plugga. Måste nog göra det snart, om jag vill bli godkänd alltså.

Dagens fråga:

Skulle du kunna vara kompis med dig själv?

Mitt svar:
Hell no! Nej seriöst jag skulle aldrig stå ut med mig själv. Är för jobbig! xD

P.S. Börjar bli liite bunare nu. Tror Nivea Summer Beauty funkar! =D

<3




Kommentarer
Postat av: Vicky

haha du är söt! jag pallar att vara din kompis, även om du ... ja ... kan bli lite ... ja ... ibland hahaha :D men thats why we love you!

2008-02-05 @ 18:03:44
Postat av: Lisa

haha okej jag fattar vicky ;D (L)
love you too (L)

2008-02-05 @ 18:08:32
URL: http://www.roberti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0