Dag 5

Idag måste jag berätta jättefort om, eftersom att jag ska till flygplatsen snart. Ska nämligen till Bordeaux. <3
Okej så idag var vi på badhuset, och det var inte alls så jobbigt/tråkigt jag trodde det skulle vara. Anna och jag äger på livräddning! Haha! Men iallafall.
Vi fick också tillbaka NO-proven, och vet ni? Jag fick VG! Haha jag ääger alla i kemi! =D
Det kom nån gubbe från Save The Children och snackade om säkerheten på internet. Fast man kan ju inte precis säga att man lärde sig något nytt.
På svenskan hade vi prov, och hela klassen fick typ IG! Jag hade inte pluggat ett skit...
Jag tror jag måste packa färdigt nu. Tror inte jag kommer skriva när jag är hos pappa, men jag kommer hem på fredag (15 februari) och kan säkert skriva då!

P.S. Idag är det 5:e (och sista!) dagen på Nivea Summer Beauty. Den var fett bra, och jag rekommenderar den vekligen! Ha ett bra sportlov! Mwaah!

<3

image16


Kommentarer
Postat av: Vicky

Kommer sakna dig som faan! hälsa luigi!!

2008-02-07 @ 20:22:17
URL: http://www.vemsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0