Måndag!

Okej, detta har varit en otroligt seg dag. Det började med dubbeltimme svenska, då vi hade prov i litteraturhistoria. När vi var klara med provet skulle vi gå till skolans mediatek och låna böcker. Min bok heter typ Högre Än Himlen och är skriven av Klaus någonting. :P
Men det var inte det jag ville komma fram till. Det jag ville berätta om var boken Anna lånade. Den handlade typ om katterna Puti och Tipu. Det låter kanske inte så kul, men Anna och jag var värsta hypra efter det och kunde inte koncentrera oss på det Anita snackade om. Men men.
Idag skulle jag vara pluggis på kemin, men det blev inte speciellt lyckat. Haha!
Jag vet seriöst inte vad jag ska skriva om. Det var så längesen jag hade blogg. 
Tror jag ska kolla lite på O.C. nu eftersom att jag äntligen hyrt den! Fast det är avsnitten 5-8 men jag får hoppas på att det går bra ändå. Mwah!

P.S. Glömde tacka min älskade Vicky för att ha gjort en så fin blogg till lilla mig <3

image5

Kommentarer
Postat av: Vicky

Olala, snygg bild :D

2008-01-28 @ 17:31:41
Postat av: Lisa

Tack

2008-01-28 @ 21:38:58
Postat av: Brorsan ;D

Tja syrran, eller "syrran" :P

Najs blogg... fast ska nog säga de till vicky ;)

Keep up with the beauty syrran

2008-01-28 @ 22:14:28
Postat av: Vicky

haha vem fan är din brorsa? ;P

2008-01-28 @ 22:15:19
Postat av: Lisa

Haha! ;D

2008-01-29 @ 21:03:52
URL: http://www.roberti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0