Matte + Kemi = Sant!

Fan. Idag har jag pluggat mina två favoritämnen: matte och kemi. Vi har nämligen matteläxa tills imogon (som är hur jävla svår som helst!) + kemiprov. Eller alltså det är typ fysik, men kemi låter tråkigare. Hur konstigt det än låter så har jag faktiskt pluggat hela jävla kvällen, men jag kommer typ ändå få G (om jag har tur!). Men orka. Jag tänker ändå inte bli nolärare eller mattelärare (sorry Barbro! No offence! Jag har absolut inget emot dig, jag gillar bara inte matte så mycket!).
Tror inte jag ska skriva mer om deppiga ämnen i skolan. Kommer typ bli depressiv eller nåt!
Vi hade tennis idag och vi spelade Queen med Anna. Jag blev The Queen of the week som Annas tränare sa. Haha! Det är inte många som blir Queen of the week inte, så jag är fett stolt!
Annars är det inte så mycket som hänt. På idrotten var jag målvakt på innebandyn (släppte in fyra mål!). Spanskan sög som vanligt och jag får fortfarande inte sluta för min kära mor.
Imorgon ska vi åka skridskor. Det ska bli askul, fast jag typ suuger men det blir nog kul ändå.
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0