Orka!

Hej kära blogg! ;D
Nej men alltså jag mår seriöst piss. Jag har typ feber och grejer. Vi hade Biip Test och nu är jag helt jävla slut! Jag hade trumlektion också. Brukar typ vara dampig under hela lektionen men idag var jag helt slut. Jaja!
Idag har jag kollat på O.C. och det är så jävla bra alltså! Men ingen serie slår Desperate Housewives och/eller Grey's Anatomy. By the way Vicky. Jag tar med den imorgon. :P
Måste egentligen plugga nu. ^^ Ska typ läsa om Hitler och hur han fick makten eller nåt! Haha! Jag kommer ju såå få MVG i so (NOT!). Men åå! Jag är typ övertrött så ni får ursäkta mitt konstiga beteende.
Nu ska det pluggas eftersom att jag är MVG-barn! Loove <3

P.S. Sorry Alex, jag vet att alla kommer lägga in den här bilden men den är bara så kul! Brorsan ;D

image7

Kommentarer
Postat av: Vicky

OOH , vem är den duktiga fotografen :P kolla min blogg! KAMERAN FUNGERAR

2008-01-30 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0