Home sweet home


Nu är jag hemma efter 13 dagar i Nykvarn med familjen Söderberg. Omg vad kul det var. Jag längtar redan tillbaka. Kom egentligen hem igår, men jag pallade inte skriva då. Fast bättre sent än aldrig som man säger, eller hur?

Shopping
Vicky och jag var och shoppade i Södertälje i början av första veckan. Jag köpte följande:
- solglasögon
- skärp
- tjocktröja
- skjorta
- strumpor
- nagellack
- nagellack remover
- solglasögon (igen)
- örhängen (måånga)
- armband
- hårklämma

Alltså jag kommer inte ihåg allt men den totala summan blev över 1000 kr. Hehehehe...



Bildtext: Vicky bär på en tavla i Södertälje.

Badhus
Japp! Vicky, Bella och jag åkte till Sydpoolen för att bada! Det var skitkul! Vi hoppade tom. från 3:an (!) trots att jag har höjdskräck! Bella var extra modig och hoppade från 5:an. Omg!



Bildtext: Vicky och jag i bilen!

Midsommar
Midsommar var verkligen skitkul! På morgonen åkte vi och plockade blommor som skulle räcka till 20 kransar och en midsommarstång. Kransarna fick Vicky och Bella göra - liite för komplicerat för lilla mig. Sedan gjorde vi oss i ordning. Vicky och jag matchade med våra vita klänningar. Under kvällen gjorde vi många olika midsommarlekar (mitt lag vann btw!) som var skiitroliga! Trots att kvällen bestod av ett par fjorisar blev det ändå en lyckad midsommar!



Bildtext: Här plockade vi blommor! Erkänn söt bild!

Sova, äta, se på film, sova, äta, se på film...
Det fanns dagar då vi inte orkade göra speciellt mycket. De dagarna bestod av sova, äta, se på film. Vicky, vi måste sett över 30 filmer!



Bildtext: Vicky i vardagsrummet.

Gröna Lund
I måndags åkte vi till Grönan. Vickys kusin Lisa hänkade. Det var inte alls mycket folk och jag och Vicky vågade åka asmånga läskiga grejer. Jetline åkte jag 10 gånger, och Extreme (asläskig!) åkte jag tre gånger. Lisa, jag och Becka vågade tom. gå in i Spökhuset! Men fyfan vad hemskt alltså! Jag trodde seriöst jag skulle dööö! Men kul var det!



Bildtext: Vicky och jag på balkongen!


Vi gjorde mycket annat, men det skulle ta allt för lång tid att skriva om. Och jag måste ju lämna kvar något att skriva om till Vicky. Hehe. Btw: i tisdags gick vi på bio på Heron City för att se den nya Sex and The City - filmen. Asbra!

Kommentarer
Postat av: Vicky

söta lisa, saknar dig asmycket sötnöt!!! roligare kan man knappast ha, älskar dig sweetie!

2008-06-29 @ 20:18:40
URL: http://vemsblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

naaw! tack hun! (L)

2008-06-29 @ 21:54:03
URL: http://roberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0