Låååånghelg!

Ååh! Nu är det äntligen långhelg. Ledig:
- torsdag (Danmarks nationaldag)
- fredag (Sveriges nationaldag)
- lördag och söndag (helg, daah!)

Så himla skönt alltså! Och jag har värsta bästa helgen planerad (förutom imorgon, då jag ska göra klart mitt SO-arbete!).

Vicky följde med hem idag, och vi kollade på Desperate Housewives as usual, och shiit vad spännande det är! Men nu vet jag inte vad jag ska skriva längre... puss! :)

image62


























Ni är bäst, vet ni det? <3 :)


Kommentarer
Postat av: Vicky

hehe klart vi vet, men sässy bild hahahaha, normala vettefan om vi e :) kyss på daaj hunny bunny !!! :D (kolla din mail)

2008-06-04 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0