Igår...

Igår följde Vicky med mig hem efter skolan (med vår nya, röda cab!). Vi hade planerat det sen aslänge och nu blev det äntligen av - vi skulle kolla färdigt på de Desperate Housewives-avsnitten vi hade kvar. Herregud vad det är spännande!

KUL
Vi åkte till den japanska restaurangen KYOTO. Det var skitkul och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. Vicky och jag hade lite problem med att äta med pinnar (vilket jag inte brukar ha vanligtvis). Till slut kom servitrisen och gav oss varsin gaffel! Sen i bilen kunde vi inte sluta skratta! :D

LÄSKIGT
På kvällen kom vi på att vi ville hyra film, och mamma sa att det var jättenära att gå (haha ofta!) , så vi gick till videobutiken. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Klockan var liksom halv tio på kvällen, så det borde inte har varit så läskigt, men det var helt öde! Det var jättemånga bilar som stannade till och vi hade gjort värsta planen, ifall det skulle komma någon skum gubbe och typ ta oss: Vicky skulle sparka, och jag skulle slå! Det fanns en asläskig typ med hund, och jag trodde seriöst jag skulle dö! Vicky "snackade" i telefon med Alex hela tiden! När vi väl kom fram till videobutiken hyrde vi film (daah!) och köpte godis för 7 euro. Sen ringde jag mamma som satt och kollade på film, och bad henne komma och hämta oss. Det hade blivit jättemörkt, och så hade det börjat regna.

KÄNSLOSAMT/SORGLIGT
När vi kollat klart på filmen, gjorde vi i ordning inne i biorummet där vi skulle sova. Vi somnade efter typ tre timmars... snack.



Jag älskar dig Vicky

Kommentarer
Postat av: Vicky

Älskar dig hun, vad skulle jag göra utan dig ? :*

2008-05-17 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0