Långhelg <3

Shit alltså! Har inte skrivit på aslänge! Men är här nu, och det är väl det som räknas eller hur? Men ska iallafall skriva lite om min långhelg.

Fredag eftermiddag följde jag med Vicky hem efter skolan. Vi låg och solade och hade askul. Sen kom Anna också. Vi satte på vattespridaren - och det var iskallt (man kan tydligen inte reglera värmen på vattnet). Sen så hade vi asmysig middag hos familjen Söderberg. Sen gick Anna och jag ner och hyrde film själva eftersom att Vicky var för lat för att göra det (älskar dig ändå Vicky!). Anna och jag hyrde Systrar I Jeans och Knocked Up. Vicky somnade så klart efter 10 minuter på första filmen (då var klockan runt 12.10). Anna och jag var vakna och kollade på film ett tag till tills jag också somnade.

Vi vaknade runt 11 och bestämde oss för att gå ut och sola. Vi hade även vattenkrig och blev asblöta! När vi hade solat i typ 3 timmar gick Anna och jag ner för att shoppa lite, men vi hittade absolut ingenting! "/

Har solat sedan igår. Skithärligt! Fast när det blev för varmt gick jag upp till mitt rum, satte på fläkten, och kollade på Friends. Hihi!

Imorgon är det alltså skola igen då. -.-

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0