Onsdag = Barnvakt -.-

"Lisa, sätt på dig jeans idag! Det ska regna!" Jag satte på mig jeansen - fyfan vad varmt det var! -.-
 Vi hade hemkunskap fösta lektionen - kockduell. Men iallafall så kom min grupp etta! Det kanske hjälpte lite att jag jobbade i grupp med Kia och Emilia, fast salladen gjorde jag helt själv (stolt, hehe!). Men det är inte allt! Jag fick det stora uppdraget att vända på köttbullarna då och då! Det kanske låter lätt, men det är det absolut inte. Det finns en spciell teknik och allt!

"På engelsan kollade vi på en hemsk film, som var hemsk!" som Vicky skulle beskriva det. Vi åt typ lunch med 7:orna och på söjden ägde jag alla i virkning. På SO:on gjorde jag och Emilia våran presentation, och efter skolans slut satt Anna och jag barnvakt. Gaah! Vad tråkigt det var!

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0