RIP Årets

Det var ju meningen att Vicky, Anna och jag skulle göra en Årets-lista till Yearbook. Vi hade gett ut lappar till alla i klassen, och det var jättemånga som hade röstat. Sen så säger Elisabeth att vi inte får ha Årets pga. "Den situation vår klass befinner oss i..." eller nåt liknande. W00t liksom? Men det är asdåligt ju! Jag blev ju framröstad som:
- Årets hypra
- Årets IG-barn
- Årets bonde
och nu får vi inte ens ha med det! Jag tycker det är fett dåligt! :(

Men en sak var bra, och det var att jag fick VG (!) på mitt kemiprov! Och nu är Karl skyldig mig en Cola!

Här kommer dagens bild! Den har absolut ingenting med texten att göra, och den är tagen i helgen hemma hos Vicky, men den är jättefin ändå. Haha! <3

image45

Nu ska jag bada. Take care ;D


Kommentarer
Postat av: Vicky

haha larvigt ju ;P

2008-05-15 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0