Vadslagning

Eftersom jag har varit dålig med att uppdatera min blogg på sistonde gjorde jag det stora misstaget att slå vad med Vicky. Vadet går ut på att vi ska skriva i bloggen - minst ett inlägg + bild om dagen under hela veckan (!). Om någon av oss inte gör det är vi skyldiga varandra en Cola. Jag sa till Vicky att det var helt onödigt, att hon ändå skulle vinna eftersom att hon uppdaterar varje dag och att jag gör det lite då och då. Men det kom jag så klart på efter att vi skakat hand på det. Så, nu har jag alltså slått vad med Vicky. :)

Idag var ganska soft faktiskt.

Första lektionen
Matte - Vicky och Anna satte sig bredvid mig. Eftersom att Anna är värsta mattesnillet (hihi) skulle hon förklara en massa saker för mig. Fast det blev egentligen inte så mycket jobb gjort.
Andra lektionen
Idrott - Vi spelade fotboll, fast det blev ganska så oseriöst, eftersom att det inte fanns någon lärare som tittade till oss. :P Jag var avbytare i ca. 10 min vilket var skönt eftersom att jag då kunde sätta mig på bänken bredvid min sjuka kompis Vicky och dricka hennes Cola.
Tredje lektionen
Franska - Svarade på en massa frågor på boken vi läser. -.-
Fjärde lektionen
Engelska - Fast den missade jag typ eftersom att jag, Anna och Sofie har sånglektion just då.
Femte lektionen
Studieteknik - Jag, Vicky och Anna gjorde i ordning en Årets-lista till Yearbook.
Sjätte lektionen
Studieteknik - Skulle vi skriva rent Årets men så kom vi på att ingen av våra inloggningar funkade. Så vi gick till Mikael och fixade problemet. Eftersom att det blev lite långtråkigt att bara stå där blev vi en aning övertrötta och började skratta åt nån jävla anka. -.-

Efter skolan hade jag trumlektion och sen åkte mamma och jag och köpte blommor. Yippey! Efter det åkte vi till skobutiken och köpte ett par nya skor till mig! :) <3

image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0